torsdag 13 april 2017

Vecka 8

Slutspurten.
Nu har termometern blivit en god vän men Nova är inte så förtjust i den avlånga saken men kommer sakta till min famn när hon ser att jag tar fram den. Ännu har tempen hållits stabilt strax under 38 så ännu är det lugnt.
Men magen växer ännu


Lite dålig timing var det att min mamma skulle på resa just denna helg så nu Rex har flyttat hit, sålänge min mamma är borta. Hon åker egentligen först på söndag men jag tänkta att det är bäst att ta honom hit redan nu så Nova hinner vänja sig före valparna kommer. Och hittills har det gått bra, hoppas det fortsätter så. En fördel med att ha Rex här är ju att jag kommer mig ut på promenader igen.

Glömde skriva sist att Nova fick en liten annons i Svenska kooikertidning som kom härom veckan. Eftersom hon blivit svensk champion hade hon sin chans att synas för hela kooiker-Sverige.




Vid nästa uppdatering hoppas jag  att det handlar om många fina valpar som kommit till världen ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar