måndag 15 februari 2016

Hemlighetsmakerier

Jag vet att det är irriterande när någon säger A men inte B men just nu håller jag på med något så hemligt att inte ens maken får veta något, och skulle han veta skulle han väl gå i taket...så bäst det blir osagt ännu, inte för att han läser denna blogg men...

Men nu har jag ju luftat mig såpass mycket genom att jag fått säga att jag smider framtidsplaner =)

Men nu ska man ju leva i nuet. I dagsläget är Nova anmäld till internationella utställningen i Vasa i april. Och så har vi kaninungar!! 8 st kom, 4 har vi sparat för att kunna följa deras uppväxt och glädja någon annan.


2½ vecka gammal och helt bedårande söt. Denna är min favorit, den ser nästan ut som en fälthare till färgen.

Och Tiki har tagit på sig papparollen, av nån konstig anledning. Bara tillfället ges hoppar han in i kaninburen och kaninen Elsa verkar inte ha något emot sin nya vän.


2 kaninungar är fortfarande lediga så ta kontakt om nån är intresserad, leverans vid påsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar