onsdag 7 september 2016

Snabba ryck vid Kennelklubben

Det jag gillar med dagens digitaliserade värld är att informationsgången går så snabbt. Med tanke på att jag besökte veterinären i torsdags och inte ens en vecka senare plingade det till i telefonen och jag fick resultaten i min mejlbox.
 
Och resultaten var strålande: höfterna var B/A och armbågarna 0/0 så Nova är klar att användas i avel. Vem den tilltänkta partnern är låter jag ännu vara osagt men det går att luska ut om man läser gamla texter. Men han ska ännu på HD kontroll nästa vecka och hans blodprov är skickade till Holland men de borde vara ok eftersom föräldrarna är fria. Men även en reservpartner är uttittad, försäkerhetsskull.
 
Nu borde jag alltså ändra denna bloggs namn och adress, ska se hur jag lyckas.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar