söndag 17 juli 2016

Novalight's

I januari (tänk vad tiden går) gick jag uppfödarkursen i Vasa. I februari skickade jag in ansökan om kennelnamn, får inte glömma att bjuda grannen på en karamellpåse som tack för hennes kreativitet som resulterade i detta namn! Och nu i juli, 6 månader senare, är jag innehavare av kennelnamn.
Kennel Novalight's
Om jag blir uppfödare återstår att se men en bra början känns det som iallafall.
 
Nu är ju frågan om eller rättare sagt när jag ska ändra bloggens namn...hoppas ju att det går. Skulle inte ha lust att börja om från scratch. Och finns det begränsad kapacitet på blogger? Många frågor som inte ingick i uppfödarkursen. Blir att börja googla.
 
Men innan jag gör några förändringar alls så ska vi ta en tur över till Sverige och hälsa på Pippi, Emil och Madicken
 

Mina hjälpredor i trädgården, Nova trampar ner ogräs och Tiki fångar mygg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar