tisdag 1 juni 2021

Valparna 2 veckor

 När är valparna redan 2 veckor, rättare sagt 17 dagar!!

De växer så det knakar. De har alla öppnat ögonen och de övar flitigt på att gå.





Och jag har beslutat att behålla en av valparna, vilken det blir vet jag inte, det återstår att se när de blir lite större. Men just nu är Boy 3 en favorit. Vi får se hur vet det blir, de närmaste veckorna borde man lite se hur de börjar se ut när de kan stå och gå stadigt.


Och jag ha nu bestämt deras namn, vem som börjar heta vad är inte bestämt eftersom personligheten får avgöra.

Novalight´s Catching Fire

Novalight´s Come Closer

Novalight´s Count on Me

Novalight´s Crime Time

Hade till en början tänkt på namn som syftar på pappa Zuris hemland, England med något som syftar på kungafamiljen men så blev det inte. Men alltid roligt med dessa namn, att hitta detdär perfekta.

Till att börja med (när valparna bara var i planeringsskedet hade jag planerat spara en tik, hon skulle få officiella namnet Catching Fire med smeknamnet Prim. Ni som känner till filmen/böckerna Hunger games vet var jag fått min inspiration 😍

Men nu får tiden visa hur det blir, vem som börjar heta vad.

Hur som helst mår alla bra och växer som de ska.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar