tisdag 27 december 2016

Att vänta och vänta

Optimisten brukar käckt säga att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...Men idag är jag pessimist. Om jag själv skulle ha fått bestämma skulle löpet ha fått börja strax innan jul, då när maken har julledigt skulle jag haft all tid i världen att åka till Estland men jag fick ju inte bestämma... Jag har försökt locka fram löpet med hjälp av andra löptikar men det har inte lyckats, jag har prövat/provar ge E-vitamin tillskott men icke. Nu prövar vi operation anmäla-till-kurs, det brukar ju också få fart på löpningen. Är nu anmäld till en agilitykurs med inriktning på 2 on 2 off och nån vecka senare på running Contacts.
 
Nu spelar det ju egentligen ingen roll när det kommer utan det är väntan som är så jobbig. Tålamod, tålamod...

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar