tisdag 8 augusti 2017

Minnen

Idag är det ett helt år sen Tiki lämnade oss. Delvis så känns det mycket längre sen men ibland känns det som om det var igår.
Han lämnade ett stort tomrum efter sig...💜
 

Varje gång jag ser en sheltie får jag lust att stoppa händerna i den fluffiga pälsen.
Visst saknar jag en sheltie och vem vet om det ännu blir en i framtiden men just nu är jag mer än nöjd med kooikern.
 
Och lilla Sky är bara växer och är lika söt som tidigare. Jag har nog aldrig haft en så enkel valp tidigare. Hon sover bra på nätterna och är bara så oemotståndlig 💜
 
 
Och denna gång satsat jag mycket tid på social och miljöträningen för Sky är med överallt och hon uppför sig som om hon inte gjort annat än är gått i butiker och varit på fotbollsmatcher. Och hon charmar alla, inklusive mig varje gång jag ser henne 💜



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar